Loff er ikke brød

Hej mine bloggvenner. Ny dag, nye muligheter – dette blir veldig spennende!!!

Døgning pågår i skrivende øyeblikk, og jeg er heldigvis ikke trøtt – ennå. Døgning hver uke for å få tilbake døgnrytmen igjen etter helga har blitt en rutine ser jeg, men det funker visst. Nå skal jeg bare finne frem klær for dagen og rydde litt før jeg “står opp”. Skal lage meg en usedvanlig god frokost for èn gangs skyld. Eller vent… vi har ikke BRØD. Storesøsteren min ba lillebroren min stikke på butikken for å kjøpe brød, og gjett hva han kom hjem med? Nei, dere klarer ikke å gjette det……………

EN LOFF!? Loff er det styggeste jeg vet om, og det er ikke brød på noen som helst måte. ÆSJ! 


Jeg og Therese er alltid så glad og lekende når vi er på skolen vi, for vi elsker jo skolen <3


Blod og snørr i nesen <3


Love my best friend <3

I dag skal jeg forresten se Paranormal activity 2, om jeg har penger da. Jeg er seriøst så sykt fattig at moment. Nesten så jeg må investere i et munnspill eller noe annet jævlig instrument, sånn at jeg kan sette meg på gata å tigge penger. For at jeg skal slippe og måtte ydmyke meg selv på den måten, så synes jeg virkelig at noen av dere kan overføre et par hundrelapper til meg! Plis? 

Okei, DET var ikke morsomt. Overtrøtt heii!!

54 kommentarer

Siste innlegg