K*kunger!!!

Hei dere! I dag har jeg bare gått rundt å furtet over livet. Ikke bare er jeg blitt syk, men i går ble min kjære Iphone 3GS frastjålet i bursdagsfesten jeg var i. Ååå, jeg hater når noen må være så k*kunge å stjele fra andre. Smart som jeg er, så har jeg ikke forsikring på den heller. Men har selvfølgelig sperret telefonen, så h*n som har stjelt den sitter igjen med en ubrukelig telefon. JÆVLA IDIOT!! Føler meg så sykt forlatt fra omverdenen uten telefon. Må få kjøpt meg en ny telefon i morgen! Vet jeg har fått ny telefon sponset nå nettopp, men jeg var så sykt glad i Iphonen min, så jeg tror jeg skal kjøpe meg Iphone 4 i morgen. Eller er det noen som har tips om hvilken telefon jeg burde kjøpe meg?

Rest in hell hos din nye eier, min kjære ♥ I morgen kommer forresten anmeldelsen på telefonen jeg fikk sponset. Føler meg dritt bortskjemt som skal kjøpe meg ny telefon når jeg har fått en splitter ny og ganske bra telefon sponset, men jeg er så utrolig glad i Iphone 🙁

193 kommentarer

Siste innlegg