Adventskalender

Av personlige årsaker har det ikke vært så fristende å brette seg ut her på bloggen i det siste, noe dere har merket. Jeg bærer den dårlige egenskapen at jeg heller stenger meg inne når ting blir tungt, i steden for å snakke med de som bryr seg om meg. Vel, vil ikke si noe mer om saken, som dere skjønner er jeg ikke så glad i å snakke høyt om ting. Men jeg har det bra altså, liker jeg å si hele tiden, uavhengig av hvordan jeg egentlig har det.

Veeel, det er 2. desember mine kjære lesere. Denne tiden vi er i nå burde være bekymringsfri og koselig. Håper alle har det kjempe bra? Jeg ser frem til at lønningen skal rulle inn på konto, sånn at jeg kan få kjøpt julegavene til alle jeg er glade i. Kjenner jeg begynner å stresse litt, skulle helst brukt forrige lønning på det..

Adventskalenderen miiin <3 Som dere ser er ikke alle gavene på plass, men de kommer etter hvert.

Siden jeg er så sykt nysgjerrig og utålmodig av meg, så har jeg åpnet pakken som egentlig skal åpnes i morgen (hehehe).

I går fikk jeg en Marilyn Monroe film, og i morgen får/fikk jeg pepperkaker. Nam!

Har dere adventskalender?

54 kommentarer

Siste innlegg