(u)interessant nattprat

Hallooo alle mine snille og koselige lesere ♥ Når jeg tenker meg om, så har jeg nesten bare snille og søte lesere!! Kommentarfeltene mine fortiden er nesten bare fylt med masse hyggelige ord, veldig koselig! Dere drittslengere har i allefall blitt flinkere til å holde kjeft, hyggelig av dere 🙂

Nå har nattedyret i meg våknet, og jeg ligger her og hører på fin musikk mens jeg tar min daglige/nattlige snikerunde på facebook. Appropo facebook. Jesus så irriterende at de skal drive å oppgradere hele tiden! Når jeg først har lært meg det “nye”, så kommer det fader meg noe nytt, IGJEN!

Skal stå opp om et par timer, for klokka 10.00 kjører vi hjem til Tromsø – endelig! Det er alltid så sykt godt å komme hjem etter at man har vært borte en stund. En ting er i allefall sikkert, og det er at jeg aldri blir å flytte til Narvik. Sier det hver gang jeg har vært i Narvik, for byen er en så ufattelig k-j-e-d-e-l-i-g!! No offence til dere som bor her, og trives 😀

Pen <3


Synes egentlig ikke noen av disse bildene er noe fine, men bloggbilder må man jo ha… Whatever, vi snakkes når jeg er kommet hjem 🙂

65 kommentarer

Siste innlegg