Alot to do

Skulle til å begynne dette innlegget med å si god morgen, men ser jo på klokka at det blir helt feil. Som dere skjønner, ligger jeg fortsatt i senga, men har store planer om å få gjort litt ut av denne dagen. Hadde egentlig tenkt meg til byen for å handle julegaver, men ser jo det at jeg ikke rekker det. Stenger 6, tror jeg. Er det forresten bare meg som ikke har begynt med julegavene? Håper det er flere, for ellers blir superstressa!!!!

Lekte meg med litt rosa leppestift i går. Fint det, men ikke kledelig med så knæsj farge, til meg i hvert fall.

I dag skal jeg..

 Dra på SATS

 Rydde og vaske rommet

 Farge etterveksten. Når det er gjort skal jeg begynne å bruke FAST serien

 Sikkert være sammen med Therese litt, og kanskje Elena og

 Slappe av, blogge, se film og sove

Hva skal du i dag?

83 kommentarer

Siste innlegg