Har mye på hjertet..

men skal prøve å gjøre det kort og enkelt, har ikke tid til å skrive så mye.

Fargingen ble vellykket, så nå føler jeg meg mye bedre uten tusen nesten-blonde babyhår i panna. Bilder får dere se senere i dag, for jeg føler det er litt for tidlig på morgenen til at jeg skal fremfor kameraet for deres del, hihi. Og vet dere hva? Jeg sovna faktisk halv 11 i går!! Sist gang jeg gjorde det.. jeg vet ikke, det skjer sånn cirka aldri!! Så jeg våknet faktisk av meg selv i dag, og det skjer i hvert fall aldri! Hahah…Deilig <3

Og en litt dum ting.. Jeg lagde faktisk en videoblogg til dere i går sammen med Katrine, og da jeg skulle sette meg ned for å redigere den fant jeg den ikke på minnebrikken! Jeg skjønner ingenting, leitet gjennom alle mappene mange ganger. RART! Det var den videobloggen 🙁

Takk for alle fine kommentarer som kom inn i går, jenter (og gutter) ♥ Rakk ikke å godkjenne alle før jeg sovnet i går. 

I dag kommer jeg ikke hjem før ganske seint, tror jeg. For skal dra på skolen til Katrine å hjelpe henne med en oppgave. Altså, jeg skal være hennes modell i dag, og jeg gruer meg litt, for tro det eller ei, jeg er faktisk IKKE så veldig glad i å bli tatt så mye bilder av. Men det er jo bare Katrinesnuppami, så da går det bra. Men nå er det frokost, så dere får ha en fin dag så lenge!

50 kommentarer

Siste innlegg