Hei, her er jeg!

Hei mine kjære trofaste lesere ♥

Ryddet rommet i går, så nå har jeg pc igjen, wii! Jeg må være den rareste i verden. Tenk å være så lat at man velger og faktisk gå en hel uke uten pc fordi man ikke klarer å rydde rommet. Herreguud.. Men nå har jeg hvertfall pc igjen 😀

EDIT (til dere som lurte): JA! Heter man Tuva Willassen så kan det faktisk ta ÈN UKE å rydde rommet.

Eller……….
………………..pcn min er ødelagt!!:( Men har jo skolepcn min da, så jeg overlever. Men det er fremdeles trist! Heldigvis er det ikke min feil at den er ødelagt, så jeg får pengene igjen for den. Så når skolepcn min ikke er brukelig lengre, skal jeg kjøpe verdens beste pc! Tihiii.. Men er trist at jeg nå ikke har alle bildene mine 🙁 Vet jo at man bare overfører de eller noe i den duren, men jeg kan jo ingenting om data. Men det ordner seg vel. BlablaBLA 😀

Ellers er jeg NESTEN ferdig med alle julegavene. Hadde jeg faktisk aldri trodd..

Dette er ikke alle da.. Bare de jeg til nå har orket å pakke inn.

Så har jeg kjøpt meg selv en førjulsgave fra Cubus!

Love! Og jaaada det stemmer, jeg shopper ganske mye, og jaaaa, jeg er ikke så flink til å bruke all “dritten” jeg kjøper (var noen som lurte i forrige innkjøp-innlegg). Har faktisk noen klær jeg kunne tenkt å GI til dere lesere, så lenge dere betaler frakten selvfølgelig. Må vite NÅ om dere er interessert i det, for ellers gir jeg bare klærne til Fretex 😀


Jeg har også fått en fin kvise under øyet i førjulsgave <3

127 kommentarer

Siste innlegg