Dere skal få velge kjole for den store kvelden

Siden jeg har ennå er våken etter å ha ryddet rommet, så fant jeg ut at jeg like godt kunne finne frem kjole til i kveld. Vanligvis pleier jeg faktisk ikke å pynte meg så fælt på julaften. Litt finere enn normalt selvfølgelig, men gidder ikke sminke meg så voldsomt og tar bare på meg noe “fint”. Siden man bare er sammen med familien liksom, tenker jeg. Men i år vil jeg pynte meg ordentlig 😀

Men vet dere hva, jeg har faktisk ingen kjoler som passer helt til anledningen. Dere tenker kanskje: Den lille sorte passer jo helt supert da! Men jeg har faktisk ikke noen svarte kjoler! Herrejesus, tenk det. Det er jo noe ALLE har?! Jeg er glad i søte farger, så derfor velger jeg alltid kjoler i fine farger og mønster.

Fant frem disse to da. Så dere skal få velge hvilken?

Ønsker alle sammen en kjempefin julaften ♥ Håper alle koser seg masse og får noe fint i gave! Dere er best, er glad i dere, leserne mine ♥

356 kommentarer

Siste innlegg