Min julaften i bilder

Var helt perfekt 🙂 Bortsett fra at søstra mi, Marlene, ikke var hos oss i år. Men sånn er det når man blir “voksen” og får familie, da blir tradisjonene litt annerledes.

Er så glad i hele familien min ♥ Og jeg er så glad for at jeg har en så stor familie med så mange søsken!

Tantungen min Jakob, broren min og kjæresten er klare for ribbe og pinnekjøtt. Jeg for min del siklet etter pinnekjøttet, det er best!

Sååå kom julenissen innom…

Jakob var litt skeptisk i begynnelsen.


Wiii, pakke!


Haha, luring! “Hmm, det ser jo ut som pappa!”


Ble den svarte kjolen og hvite kjolen 🙂 Den er fra en kjolebutikk i Stockholm som jeg ikke husker navnet på. Og den rosae kjolen er fra Bik Bok.


Happy family ♥


Ligger bare her og chiller litt etter middagen og venter på å åpne pakkene liksomm..

Gårdagens store happening, Tommi fridde til Monica!!! Herreguuud, så artig 😀

Og da skal jeg være brudepike, håper og regner jeg med, hihi 🙂

Er sikker på at dere vil at jeg skal vise dere resten av det jeg fikk i julegave, så skal vise dere noe litt senere. Er så fornøyd med alt! Setter så utrolig stor pris på hver minste ting. Synes det er litt trist å tenke på de som ikke får så store og dyre gaver som de skulle ønske, så jeg setter veldig pris på alt jeg får. Vi har det godt altså! I dag er det så alt for stort fokus på akkurat dette – hva man har fått i julegave. Jeg mener det av hele mitt hjertet: julen handler ikke om å få de dyreste og største gavene. Den handler om å dele en høytid med de man er glad i, gi dem en liten oppmerksomhet for å vise at man bryr seg om dem.

60 kommentarer

Siste innlegg