Reiser til Narvik i morgen

Har “endelig” klart å legge fra meg Harry Potter boka. Har lest den før altså, men bare èn gang. Elsker å drømme meg bort i bøkene. Skulle virkelig ønske de varte evig.. Ser jo det at jeg blir nødt til å kappe av meg det ene beinet, for noen av dere er vist litt av noen Harry Potter fans!! Men vi trenger ikke å konkurrere. Det viktigste er å være en trofast fan (haha lol). Gjett hva ungene mine skal få inn med morsmelka 🙂

Nå holder jeg på å laste ned Harry Potter og de vises sten, som jeg tenkte jeg skulle se i bilen i morgen. Begynner og bli en stund siden jeg så den, så gleder meg. Jo forresten, har glemt å fortelle dere. Jeg reiser til Narvik i morgen, eller i dag blir det jo, hvor vi skal feire gullbryllupet til mor og far. Tenk det, vært gift i 50 år! Håper jeg også opplever det en dag.

139 kommentarer

Siste innlegg