Da var man i Narvik

Hei, beste lesere! Da er vi endelig i Narvik, etter en tur innom Sverige for å kjøpe alkohol til gullbryllupet, samt snus og tyggis til meg. Dere skal tro vi var nervøse da vi kjørte gjennom tollen. Kunne fort blitt en stygg bot om vi ble stoppet.

Haha, mange trodde jeg snakket om foreldrene mine da jeg skrev at vi skulle til Narvik for å feire gullbryllupet til mor og far, men det er altså besteforeldrene mine som har vært gift i 50 år. Festen finner sted i morgen, og det blir vel koselig. Har lenge tenkt på hva jeg kunne ha på meg til en slik anledning. Tenkte jo at alle de korte partykjolene mine ikke helt egner seg for gullbryllup blandt besteforeldre og hele slekta. Men heldigvis fikk jeg en veldig fin, svart, passe lang og enkel kjole i julegave, så da var det i boks.

Nå er jeg omringet av masse dritunger som absolutt måå ødelegge bloggbildene mine..


Joda, endelig! Og nei, jeg bruker ikke extensions. Må innrømme at jeg faktisk er ganske stolt av mitt lange, tjukke og naturlige hår! 🙂 Bruker du extensions?

161 kommentarer

Siste innlegg