Karen’s new haircut and colour


Alt hun har på er fra Bik Bok. Hatten er min, og den kjøpte jeg for 29,- på Bik Bok i går. Synes den er rååkul, spesielt til den nye frisyren til Karen!

I går gjorde Karen noe verken jeg eller henne noen gang ville tro at hun kom til å gjøre. Hun klipte seg kort, og farget det mørkt igjen. Karen har alltid hatt kjempe langt hår, så det er virkelig stort at hun faktisk har kort hår nå! Hun ble veldig fornøyd selv, og jeg synes også hun ble helt nydelig! Forandringer fryder, virkelig! Nesten så jeg ble fristet til å gjøre det samme, men det skjer nok ikke med det første. Er alt for pysete!

Svar på noen spørsmål om Karen fra innlegget under:
Vi er søsken, hun er ett år eldre enn meg, kjolen hun prøvde er fra Freequent og koster 299,-, skoene hun kjøpte er fra Bianco og var på salg til 250,-, Karen går første året på service og samferdsel i parallell klassen min, fordi hun droppet ut av allmenn i fjor, jeg blogget ikke i går fordi jeg var på skole og jobb hele dagen. Tror det var det 🙂

Såå, hva sier dere? Enige i at hun ble helt nydelig? 😀

 

118 kommentarer

Siste innlegg