Vet dere hva som er sykt irriterende?

Lesere som spør om ting som STÅR SKREVET I INNLEGGET. Les innlegget før dere spør 🙂

Var som sagt hos frisøren i dag, og gikk ut der i fra helt lik som da jeg gikk inn. Eneste jeg gjorde var å stusse det 1 cm og tynne det masse ut. Men det trengtes og tynnes ut, så jeg er fornøyd! Nå ser jeg ikke ut som et troll lengre.

Tok et førbilde med Iphonen, og når jeg kom hjem tok jeg et etterbildet, men gidder ikke legge det ut siden man ikke ser noe forskjell, haha.

Jeg, Therese og Kimmern var og spiste lunsj på Yonas i dag, hihi!

Haha! Therese ville ikke være med på bildet siden hun har GULT/ORANSJE hår! Mange har spurt meg hvorfor hun ikke blogger, og det er fordi hun har vært DAUSYK!


Therese er sur på meg fordi jeg erter henne på grunn av det gule håret, hehehehe.


Okei, SÅ oransje er det ikke i virkeligheten da! Sorry Therese <3

Alle bildene er tatt med Iphonen, derfor dårlig kvalitet. Kameraet på Iphone 4 er egentlig ganske bra så lenge man er stødig på hånden sånn som her:


Jeg elsker meningsløse innlegg 🙂

89 kommentarer

Siste innlegg