Vi har fått oss hytte!

God morgen! Elsker fredager, for da er vi ferdig 11 på skolen 😀

Men denne fredagen blir ikke som alle andre, for i dag skal jeg nemlig på hytta. En plass jeg aldri har vært før fordi vi nettopp har kjøpt hytta, og vi overtar den i dag! Foreldrene mine har leitet etter den perfekte hytta i mange år, og “endelig” fant de den. Jeg har ikke vært og sett den ennå, og jeg vet faktisk ikke hvor den ligger en gang, såå interessert er jeg for å si det slik. Men nå er jeg heldigvis gammel nok til å få være alene hjemme i helgene, så det er helt fantastisk flott at vi har fått oss hytte nå, hihi! Men denne helga må jeg nesten ofre tiden min på å se den “flotte” hytta vi har kjøpt. Og neste helg må jeg også, for da skal vi ha innflyttningsfest. Men etter det blir det party hos meg hver helg 😀 Alle er velkomne!  

TULLERRR!

Vet ikke helt hvordan det er med internett der i helgen, for alt er ikke på plass enda. Men Snorre (fosterfaren min) sier at vi har nett der i helga, men vet ikke om han sier det bare for å berolige meg. Ei helg uten nett kan bli ei utfordring, men satser på at han snakker sant! Nett eller ikke, så skal jeg i hvertfall ta med kamera (og kanskje videokamera) og “blogg ting” sånn at jeg kan lage masse gode innlegg til jeg kommer hjem. Skal i hvertfall sette meg ned i helga å svare på alle spørsmålene angående service, og hvis jeg kjeder meg veldig kan det hende jeg lager en sminkevideo eller noe sånt. Men håååper vi har nett!!!

Har familien din hytte, synes du det er artig med hytte?

85 kommentarer

Siste innlegg