En av mine favoritt jeans

Hei! Var så godt å komme hjem i går til det rotete rommet mitt og senga, så godt at jeg forsov meg til skolen i dag til og med. Å forsove seg til klokken 14 er litt drøyt må jeg si, og jeg er egentlig litt sint på meg selv. Jeg som har vært så flink skolejente etter jul, og ikke minst har hatt en kjempefin døgnrytme de to siste ukene, som nå gikk rett i dass. Må prøve å holde meg i masse aktivitet i dag så jeg forhåpentligvis klarer å lure meg selv til å bli trøtt i 12 tiden. Kan jo bli spennende..

Jeg glemte nemlig minnebrikken min hjemme i helga, så bilder av hytta får dere se neste helg da jeg skal tilbake. Gruer meg allerede, haha! Neida, må ikke være så negativ, da blir alt bare verre. I tillegg kommer broren min, forlovoden og tantungen min til helga, så det blir nok fint.

Topp fra Bik Bok

Her har dere en av de fire buksene jeg kjøpte.

Denne buksa elsker jeg! Den sitter utrolig fint på, og jeg synes jeg får veldig fin rumpe i den, hihi! Lee er merket, og den kjøpte jeg på JC på salg til 499,-. Veldig billig, tror den opprinnelig koster over 1000,-? Det er i allefall en av de buksene jeg liker best av alle jeg har.

Likte du buksa?

107 kommentarer

Siste innlegg