Endelig helt nede

Da var vi hjemme etter atter en hard treningsøkt. Var på zumba i dag, og hun instruktøren er så utrolig flink. Silvia heter hun, om noen SATS’ere fra Tromsø skulle lure. Etter zumbaen jogget vi hurtig 20 minutter på mølla, og deretter tøying, noe jeg alltid gjør etter trening. Er veldig glad i å tøye, og målet er å bli like myk som jeg en gang var da jeg trente turn. Kommer til å ta litt tid før målet er nådd, men er på overraskende god vei. Lover dere, før jeg startet disse tre ukene med tøying var jeg minst like stiv som de fleste av dere, og dere ser jo resultatet på bildet under. Jevnlig tøying gjør virkelig susen, anbefaler alle å tøye litt så man ikke blir stiv som en stokk. Jeg har nemlig planer om å komme meg ned i spagaten når jeg er 40 år, har tre barn og mann 😀


I løpet av disse tre ukene med tøying har jeg kommet ned tidligere, men nå kan jeg sitte godt nede uten å vri meg av smerte, føles godt! Nå gjenstår bare gal foten og herrespagaten, så skal jeg si meg godt fornøyd.

Er du flink til å tøye? Noen som kommer seg ned i spagaten? 😀

99 kommentarer

Siste innlegg