Gi meg litt spenning daa

Nå har jeg akkurat sett to klissete kjærlighetsfilmer, som gjorde at jeg nesten fikk pizzaen i vranghalsen. Klisjè, klisjè og mere klisjè. Liker ikke filmer som ikke samstemmer i det hele tatt med virkeligheten, og som er så lite uforutsigbare som man kan få det. Selvfølgelig løp han etter henne inn på flyet for å stoppe henne i å dra fra han, også levde de selvfølgelig lykkelig i alle sine dager, fikk to flotte barn, fint hus og drømmejobben. Hva er realiteten i det liksom?

Som dere skjønner er jeg drit lei klissete kjærlighetsfilmer, som jeg der i mot elsket før. Gi meg litt spenning! Noe bra action, eller thrillere, eller skrekk! Det er nå dere skal komme med gode tips! Om du kommer med en drama/komedie/kjærlighetsgreie burde den være helt sykt bra! 


Flere som er leie av klissete amerikanske filmer?

Btw, angående klærne jeg skal gi til Fretex. Noen lurte på om jeg ikke kunne selge det til dere lesere. Jo, det kan jeg for så vidt, men har ikke lyst til å selge noe jeg aldri kunne tenkt meg og gått i selv. Hadde følt jeg hadde svindlet dere da 🙂

198 kommentarer

Siste innlegg