See you tomorrow

Hei, dere! Har ikke sagt i fra til dere, men før jeg visste ordet av det satt jeg i bilen på vei til hytta, hvor jeg er nå. Vi har ennå ikke fått nett her ute fordi han internettmannen ikke klarer å ta telefonen, så med andre ord snakkes vi ikke mer før i morgen. Koser meg kjempemye faktisk, veldig rolig og deilig til en forandring. I dag øvelseskjørte jeg for første gang!! Herregud, det var morsomt det! Må bokstavelig talt få fleskerumpa i gir å melde meg på traffikalt grunnkurs med en gang jeg kommer hjem, sånn at jeg kan hive meg ut i trafikken – lovlig!

Nå skal jeg der i mot hive meg i dusjen, kure håret, og deretter sikkert bare slappe av med tven. Herlig! Snakkes i morgen, og da blir det bra blogging – om jeg ikke kommer alt for sent hjem! Gidder heller ikke svare/godkjenne kommentarer før jeg er hjemme. Kos dere 🙂

82 kommentarer

Siste innlegg