Kjoler fra fashionlove – sjaluuu

Jada, jeg er ennå våken. Men det er fader meg bare så vidt. Er alt for trett til å godkjenne/svare kommentarer, så det tar jeg i morgen når jeg forhåpentligvis er kvikk og opplagt etter morgenspinning. I stedenfor trening i dag har jeg stappet i meg en halv liter med is, og ikke hvilken som helst is heller. 

En sinnsykt god is jeg nettopp har oppdaget. Tro meg når jeg sier den er god, for jeg har peiling på is skal jeg si dere, hehe.

Siden hodet mitt er litt surrete og ikke helt oppegående, og dere trenger noe å lese/se på, så poster jeg noen kjoler Therese fikk fra fashionlove.no. Jepp, jeg er bare litt sjalu! 


Alle kjolene er dessverre utsolgt 🙁 Skoene er Therese’s, og er fra Bianco.

Hvilken kjole synes dere kledde meg best?

78 kommentarer

Siste innlegg