Jeg trenger nytt design, hjelp!

Takk for så mange støttende kommentarer! Setter pris på at dere bryr dere, det skal dere vite ♥ Jeg bryr meg om dere også, skulle ønske jeg kunne møtt en og hver og av dere i virkeligheten og gitt dere en stor klem 🙂

Jeg vet mange av dere synes designet mitt er så fint, og jeg er for så vidt enige med dere. Men nå er jeg dritt lei av å komme inn til det samme gråe hver gang, og det er sikkert ikke bare jeg som er. Mister litt blogglysten av det, og det er ikke bra. Så nå trenger jeg litt hjelp fra dere flinke lesere. Kan noen som ser på seg selv som litt flinke med design hjelpe meg? Dere kan bruke disse to bildene under.


Dette bildet hadde jeg tenkt som profilbilde i sidebaren.

Noen enkle ting jeg ønsker å ha med:
Facebook-knapp til facebookpagen min (<– link).
Legge til venn knapp
Bloglovin knapp
“Om meg” (har ikke det nå)
Lyse og friske farger
Enkelt og stilfullt

Hadde vært fint om dere har en blogg dere bruker til å lage design på, sånn at dere bare kan sende linken til meg. Og når jeg får et design jeg liker kan personen få passordet mitt slik at den bare kan gå inn å sette det inn 🙂

Om dere lurer på noe angående design kan dere kontakte meg på facebook (Tuva Willassen) eller mail: [email protected].

Tusen takk på forhånd!

110 kommentarer

Siste innlegg