Shoelicious


Herremiiin så jeg beundrer de nye fantastiske skoene mine! Fikk de sponset av www.pumpsstore.no, og jeg er utrolig takknemlig , for herreGUD så fine de faktisk var! Forventet ikke at de var SÅ fine – for det var de nemlig ikke på bildene på hjemmesiden deres. Nydelig farge og perfekt høyde etter min smak. Jo høyere, jo bedre, spør du meg, hihi 🙂

Kanskje dere mistenker at jeg overdriver, men det gjør jeg absolutt ikke, for disse likte jeg skikkelig godt! Ingen tvil om at de kommer til å bli mye brukt, spesielt nærmere sommertider, vil jeg tro. Og best av alt, prisen er veldig fin; 350,- bare! Hadde absolutt ikke angret på kjøpet om jeg hadde kjøpt de for mine egne penger, just so you know.

Fikk et par til sko fra dem, skal vise de i morgen eller en annen dag! 

Btw; Hvis noen skal påpeke at jeg har retusjert bena mine, så må jeg fortelle dere at jeg gjorde det for deres eget beste. Vil ikke skremme dere bort ved å vise mine lekre nyankomne stubber.

151 kommentarer

Siste innlegg