Ny konklusjon

Nok en fiiin dag! Først romantisk middag for to hos Mariell, og der etter dance aerobic (som var litt vanskelig, men veldig gøy), så spinning. Jeg må jo være grei å lage middag til Mariell i blandt, for disse ungdommene som bor alene er så late! Etter spinninga tøyde jeg selvfølgelig ut, og nå dere, begynner jeg å bli skikkelig myk igjen! Husk, 10. mars skal jeg være nede i herrespagaten, hjelp!

Etter hjelp fra dere holder jeg for øvrig på å laste opp videoen på youtube, men det går så forbanna tregt med youtube! Nå står det, etter 4 minutter, at det er 110 minutter igjen. Yey!


Etter litt til tenking, har jeg og Karen funnet ut at jeg skal stripe håret mitt i morgen, hjemme! Hvis det blir mislykket.. dør jeg! Dette er liksom STORT, jeg har liksom hatt mørkt hår hele livet mitt, liksoom.

Mens dere venter må dere se denne søøøte videoen, med skjønne Iris.

Hihi, klart vi er glade i deg!

Men er det frusterte fruer, så skynd dere å slå på tv 2, asap!

54 kommentarer

Siste innlegg