Hyttekos

Da var jeg plutselig på hytta, hvor jeg skal være frem til fredag. Heldigvis har vi fått nett, så blogging blir det masse av, forhåpentligvis! Er her alene sammen med søsteren min, så i kveld skal vi kose oss med paradise hotel på tv’en, kjøttdeig og spaghetti til middag, godteri og brus – før resten av familien kommer i morgen. Vi har endelig klart og fått varmen i kroppen og huset etter at vi måtte brøyte oss gjennom sikkert èn meter med snø før vi kom oss inn, så nå ligger vi begge på hver vår sofa innpakket i pledd og slapper av. Jenter på tur!


Tortilla chips og dipp <3 Klarer ikke slutte å spise, bra for flesket at posen snart er tom.


Marlene der i mot…


Koser meg! Enda en liten snik titt av min nye, fantastiske kjole. Viser ordentlig senere, den er så fin! Om du liker facebook siden min kan du se kjolen allerede nå – der poster jeg ofte ting litt før. Også må jeg ikke glemme å informere om at jeg har farget etterveksten og brynene, og at det ble vellykket! 

Svar på noe mange har spurt om; Jeg laster ned filmer via utorrent. Last ned utorrent gratis på google, gå inn på www.thepiratebuy.org og søk etter filmen du vil laste ned, så lastes den opp automatisk i utorrent. 

Sist men ikke minst – jeg har en Ipad jeg har lyst til å selge. Noen som er interesserte? Legger ut bilder, info og pris ut på bloggen senere eller i morgen.

83 kommentarer

Siste innlegg