Ivrige jobb jenter

God kveld! Er på jobb nå sammen med Therese. Flinke piker som vi er, som heller jobber en fredagskveld enn å være ute å drikke oss drita og stumpe av i grøftekanten.. (kødda, det gjør vi aldri!). Er ganske chill på jobb i dag, så da har man tid til litt bloggings. Til dere som lurer, så er fortsatt jeg og Therese bestevenner selv om vi ikke nevner hverandre så ofte i bloggene våre. Vi liker ikke tenke så mye på blogging når vi er sammen, det er nok at alle andre skal spørre så mye om det. Faktisk så er jeg rimelig lei av at folk jeg ikke henger så mye sammen med, stiller spørsmål som “Kordan går det med bloggen da?” osv. når de møter meg, hele tiden. 


Fine arbeidssko? Fin Therese? Nei, tenkte meg det.

Etter skolen i dag gjorde jeg et nytt, alvorlig lovbrudd mot meg selv og mitt alt for tomme bankkort! Bra jeg jobber for mine egne penger og er min egen sjef over de da. Skal vise dere hva jeg kjøpte senere.

35 kommentarer

Siste innlegg