Birthday party tonight

Good morgen søtinger ♥ 

Ååh, har en skikkelig bra følelse i dag! Dette blir en kjempebra dag, folkens! Våknet relativt tidlig, så da slipper jeg stresse med å komme meg avgårde til byen for å gjøre lørdagens gjøremål før det stenger – som jeg alltid må. Alle lørdager pleier å være stressende, så håper for èn gang skyld ikke denne blir fult så stressende, så jeg også får tid til bloggen inn i mellom løpeturene. I dag skal lausnegler, falskvipper, fem lag med foundation, høye hæler og kjole på! Gleder meg helt vilt til i kveld, for da er det bursdagsfeiring av Lise ♥ 

Tenkte å ha på meg kjolen jeg kjøpte i går, så da får dere se den i kveld 🙂

Tok hårkur i går, og skulle egentlig bare se èn episode av Desperate housewives før jeg skylte ut kuren. Men var så trøtt at jeg sovnet av mitt i Wisteria Lane, så nå må jeg skynde meg å skylde ut kuren så håret mitt klarer å tørke til i kveld. Deretter hive på seg litt sminke før der bærer avgårde til byen. Ønsker alle en fin-fiiin dag!

Hva skal dere i kveld?

40 kommentarer

Siste innlegg