Gårsdagens partyantrekk

God morgen, holdt jeg på å si. Stod riktignok opp for mange timer siden, men ligger fremdels og chiller i senga. Skal snart hive meg rundt å rydde rommet, men det får vente liiitt til. Skal få ryddet rommet skikkelig sånn at jeg kan begynne malingen til uka. 

Som dere vet, var jeg i bursdag i går til Lise. Tok absolutt ingen bilder, hadde det alt for artig til å tenke på det! Eller, tenkte på det, men da var det selvfølgelig for sent. Tenker alltid “venter liitt til med å dra frem kameraet”. Danset og koset meg hvert fall, helt til anlegget gikk til helvete og alle måtte ut..  Men håper du hadde det fint så lenge det varte, Lise. Og gratulerer så mye med dagen ♥

Tok som sagt ingen bilder, og heller ikke outfitbilder. Men sovnet av med sminken på, så hvorfor ikke dra på seg partyklærne igjen for deres skyld? Hadde ikke p*lesveis i går da, tror jeg, hehee.


Kjole Bik Bok Belte H&M Øredobber Cubus


Skoene husker jeg dessverre ikke hvor er fra, kjøpte de på en butikk i Sverige. Har hatt de helt siden sommer, men brukte de faktisk for første gang i går. Skjønner ikke hvorfor, de er jo dritfine!


Hadde på meg punktvipper i går. Er blitt helt frelst! Mye enklere å sette på enn man tror, og resultatet blir fantastisk!

Hva synes dere om gårsdagens antrekk?

118 kommentarer

Siste innlegg