Ting som gjør meg glad/gir meg bedre selvtillit

Blir utrolig glad av så mye positiv tilbakemelding på forrige innlegg, mye gladere enn dere tror! Og hvert fall av at dere åpner dere for meg og alle andre som leser, og forteller om egne erfaringer og meninger. Fint å se at jeg kan påvirke mange positivt òg gjennom bloggen ved å skrive litt mer personlige innlegg, som kanskje hjelper flere enn jeg egentlig tror. Kom et bra forslag om at jeg hver søndag kan ha et slikt innlegg, og det skal jeg prøve å få til. 



Fikk lyst til å skrive noen ting som gjør meg glad/gir meg bedre selvtillit

Når jeg får komplimenter 
Vi alle blir glad for det. Dagen kan bli så mye bedre om noen bare forteller deg “Hvor fin du var i dag, Tuva”. Jeg synes vi alle burde bli mye flinkere til å gi hverandre komplimenter, og ikke bare tenke de inni hodet. Vi mennesker er ikke tankelesere, så det hjelper ikke å bare tenke fine tanker om andre. Tell them!

Trening
Er alltid fornøyd med meg selv når jeg har vært og trent. Føler meg kjempeflink!

Å pynte meg
Spesielt i helgene hvis jeg skal noe spesielt, da får jeg ekstra selvtillit når jeg tar på meg en fin kjole, høye hæler og litt ekstra sminke. Synes det er spesielt morsomt i helgene, da jeg i ukedagene er veldig chill med lite eller ingen sminke.

Når jeg får gode resultater på skolen
Det er alltid morsomt! Og det gjør noe med selvtilliten også, i hvert fall min siden det ikke skjer ofte nok.

Shopping
Haha, denne er litt teit, men sant! Føler meg bra i nye og fine klær. Men shopping er selvfølgelig bare kortvarig lykke.

Når jeg har vært flink å blogge
Eller, når jeg har skrevet innlegg som jeg er fornøyd med, og som jeg føler gir leserne noe. Som for eksempel forrige innlegg. 

Av å være snill mot andre
Når man er snill mot andre får man det bedre med seg selv og. 

Om jeg kommer på noe mer skriver jeg det ned.

Om litt kommer det et litt artig gjesteinnlegg fra min gode venn Erik Skog Waaler, med en liten skjennepreken til oss alle når det kommer til rettskrivning og orddelingsfeil. Kommer nok ganske snart siden Erik er så superstoked etter å komme på bloggen. Stay tuuuned, cupcakes. Smask!

29 kommentarer
    1. Det er så utrolig morsomt å lese, for jeg kjenner meg igjen i flere av de tingene som gjør deg glad/gir deg bedre selvtillit. I tillegg for meg, da, er det å spille volleyball en stor ting. Volleyball er noe jeg virkelig elsker, og noe som gjør meg glad, i tillegg til å få trening, og være sosial sammen med gode folk. Å få til noe vanskelig som man har trent lenge på/frem mot, gir en utrolig god følelse! 🙂

    2. Må bare si dette siden du sier vi burde bli flinkere å kommme med komplimanger til andre og ikke tenke de;
      Du er sinnsykt pen ! :O Elsker håret ditt også ! 😀

    3. Er nok enig i alle punktene ja 🙂 Du er ei kjempe fin jente, og din er den eneste bloggen jeg leser fast, du er den eneste bloggeren jeg føler gir av seg selv. Og du er så ekte. Man skjønner liksom hvordan personligheten din er gjennom bloggen, og det er sjeldent noen klarer det. Bare fortsett å vær deg selv, elsker bloggen 🙂

    4. Kjære søte Tuva! Jeg må bare si at du er utrolig fantastisk som skriver som du gjør. Du hjelper andre som er langt nede til og komme høyere opp på stigen, og du er også en ærlig jente som ikke fremstiller deg som en typisk “livet mitt er perfekt”-blogger. Vi er alle på lik linje, vi er alle mennesker og har følelser. Å lese som du skriver gjør både min og mange andres selvtillit lettere å håndtere. JEg er innom bloggen din nesten hver dag, men er ikke like flink til å kommentere. Men dette innlegget syntes jeg fortjente en ordentlig god ros-kommentar til deg! Du er en fantastisk søt jente, og utrolig pen også, når det skal sies. Skjønnhet kommer innenfra, men du har det både på innsiden og utsiden. Stå på, søte Tuva! Stor klem fra Cristina

    5. Liker bloggen din bedre og bedre og bedre for hver uke. Du har utviklet deg noe helt sinnsykt! Jeg har følgt deg helt siden du og Therese lagte deres første “Må gjøre-video”, og jeg liker deg bare bedre og bedre for hver dag som går:-D Stå på videre Tuva! Du er kjempeflink!
      Hilsen jevnalder jente fra Stavanger, haha!
      Btw, så er jeg VELDIG enig i alle punktene du skriver, og tenker faktisk helt likt selv!
      Btw 2, du er kul!

    6. fortsett å blogge som du gjør og du når langt, Tuva.
      Du har virkelig potensiale, ettersom hva jeg vet utifra bloggen din.
      Du virker ut som en utrolig kul jente verden ikke har nok av.
      Vis dem hvem du er, og hva du kan! 🙂

    7. Synes bloggen din bare blir bedre og bedre, og den har vært utrolig bra nå i det siste! keep up the good work, girl! 😉 og jeg må også legge til at jeg synes du virker som et ufattelig bra menneske, fordi du uttrykker deg selv godt i dine egne meninger og det synes jeg er bra. Du har et vakkert utseende også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg