I wont say

God morgen mine søte lesere! 

Denne uka har vi et viktig vårprosjekt på skolen, som vil ha mye å si på karakteren til våren i de fagene det gjelder. Jeg elsker virkelig å være på gruppe med skoleflinke gutter, tror faktisk jeg er på gruppe med de smarteste i klassen. Så jeg overlater bare arbeidet til de mens jeg sitter her og chillern med youghurt.

HEHE, neida. Tar meg bare en liten pause akkurat nå. Jeg er faktisk kjempeflink jeg og! Snart ferdig med hele oppgaven, så da åker vi hjem. Eller først skal jeg innom en fotobutikk å høre med de om hva som er galt med kameraet. Får håpe det bare er jeg som har tuklet med noen innstillinger, så jeg da slipper å kjøpe nytt objekt. Om ikke, må dere kanskje være forberedt på en del mobilbilder en stund fremover, sånn som i dette innlegget 🙁


Kimmern er fornøyd med egen innsats. Han er flink! 

Dere har spurt om jeg kunne vise frem high-waist shortsen jeg kjøpte på Bik Bok, og som jeg hadde på meg på lørdagen. Det kan jeg vettu! 


Bestemorrumpe <3<3<3


Shorts/cardigan/smykke Bik Bok Topp Vero Moda


Magetoppen jeg hadde på meg på lørdagen. Den er fra: I wont say!!! Hehe, neida. Den er fra JC. 

56 kommentarer

Siste innlegg