Jeg selger mitt kamerahus

Objektivet på kameraet mitt er som sagt ødelagt, men selve kamerahuset er det ikke noe galt med. Kan godt kjøpe meg nytt objektiv, men har heller funnet ut at jeg skal spare penger til et nytt kamera som jeg kan filme med også. Derfor lurer jeg på om det er noen som har lyst til å kjøpe kamerahuset? Det er Canon eos 1000D, et helt fint kamera som jeg kjøpte i fjor sommer. Alle bildene her på bloggen er tatt med det.

Tenker å selge det for 2000 kr (prisen kan diskuteres), og HER finner dere en annonse finn.no hvor dere kan kjøpe objekt til 450 kr (billig). Om du er interessert kan du sende meg en mail på: [email protected], eller kontakte meg på Facebook: Tuva Willassen. Jeg kan betale frakten. Spør gjerne enten på mail, Facebook eller i kommentarfeltet om det er noe du lurer på 🙂


Sånn ser kamerahuset mitt ut. Skulle gjerne tatt bilde av kameraet mitt, men blir litt vanskelig når jeg ikke har annet kamera. 


Her er bilde av kameraet MED objektiv.

75 kommentarer

Siste innlegg