Min hverdagssminke

Heihåå! TUSEN takk til dere som har veiledet meg i hvilket kamera jeg skal velge, selv om jeg egentlig bare blir mest forvirret, hehe. Er ganske sikker på at det blir 500D, men vi får se hva jeg ender opp med. Har sikkert fått 200 kommentarer på forrige innlegg, men har bare ikke rukket å godkjenne alle ennå, hvis dere lurte.

Blogglysten blir så ufattelig dårlig når man ikke har et kamera man kan bruke ordentlig.. Så gleder meg helt sykt til å kjøpe nytt! Føler derfor at jeg ikke har en dritt å blogge om, så blogger like gjerne om hverdagssminken min. Men vet jo at mange lurer på hva jeg bruker av sminke, så kanskje ikke så dårlig blogging likevel? 😀

Til hverdags liker jeg det enkelt og naturlig. Bruker kun tre produkter daglig, og alle sammen anbefaler jeg på det varmeste. Gidder ikke si mer enn at de alle er helt fantastiske – ellers ville jeg aldri brukt de daglig! Er bare å si i fra om noen ønsker en mer utdypende anmeldelse av noen av disse produktene, så kan jeg selvfølgelig ordnr det!


Glod Brow collection Kit fra www.makestyle.no skrev jeg en anmeldelse om for bare noen dager siden, og den kan dere lese her.



Bare minerals foundation har vært min favoritt i flere år (spør gjerne mine venner, hehee)! Hos www.coverbrands.no koster det 259,-, som er det billigste jeg har hørt om. I butikk koster det mellom 400-500 kroner (litt usikker siden jeg alltid har fått det av tante).


Bytter ut mascara ganske ofte, men denne har vært en favoritt ganske lenge nå. Fra Loreàl, fåes kjøpt på H&M, Vita osv.

Noen som bruker noe av det samme?

127 kommentarer

Siste innlegg