Måtte bare

Var å så Justin Bieber filmen på nytt i dag, jeg bare måtte! Blir bare mer og mer betatt av sjarmklumpen min, har virkelig ikke ord. Mariell, Therese, Kristina og jeg skal på Justin Bieber-konsert så snart han er i Europa neste gang, så skrik ut for full hals om dere vet når han neste gang beveger sine perfekte bein inn på vår del av jordkloden! I’m so in love ♥

Spørsmålsrunden tar helt av. Skal begynne å svare på spørsmålene deres nå, så del 1 kommer nok ikke før i morgen. Stenger av kommentarfeltet klokken 24 som sagt, så før den tid må dere skrike ut i innlegget under om det er noe dere lurer på. Skal prøve å svare på det meste. 

Gårdagens antrekk:

Rakk ikke tørke håret før jeg måtte springe ut døren, så håret ser helt grusomt ut. Ser også at jeg må til frisøren å tynne det ut en del, igjen. Hele antrekket er fra Bik Bok.



Sist men IKKE minst, et sitat av min kjære. Kloke ord!

‎”People wait their whole lives for opportunities like this, why would they want to take that experience away from someone” – Justin Bieber ♥

102 kommentarer

Siste innlegg