Svar på spørsmål del 1

Skal du rett ut i arbeidslivet etter sogs (+ år som lærling), eller skal du studiespesialiserende for så studere videre på universitet/høgskole?
Jeg har ikke peiling, og det er litt stressende! Jeg har ingen anelse om hva jeg vil bli, så jeg tar ett år om gangen, så får jeg se hva som skjer. Jeg er ikke så flink til å tenke langt fram i tid, så kortidsplanen så langt er og i hvert fall bli ferdig med service og samferdsel. Etter det er planen å gå studiespesialiserende, men om jeg gjør det med en gang er jeg ikke sikker på. Har veldig lyst til å reise til utlandet for ett år etter sogs, men hvor smart og realistisk det er, vet jeg ikke. Time will show!

Hvor høy er du?
Sist jeg sjekket var jeg 1.64. 

Hvilken skostr. bruker du?
36. 

Hva er din naturlige hårfarge?

Litt dårlige bilder..

Hvorfor begynte du å blogge?
Fordi alle vennene mine gjorde det, rett og slett. Jeg var plutselig den eneste av mine nærmeste venner som ikke blogget, så jeg måtte jo prøve det ut jeg og for å se “hva som var så gøy med det”.

Hvem er du interessert i? Bortsett fra Justin Bieber, haha.
Hahaha! Kjedelig nok, men er ikke forelsket eller betatt av noen for tiden (uten om JB ofc). Er et par gutter jeg synes er kjekke, men alle har faktisk kjæreste, så det er uaktuelt.

Har du god selvtillit?
Som alle andre har jeg dårlige dager hvor alt jeg ser i speilet er grusomt, men heldigvis har jeg ikke så mange av de dagene. Så joda, har ganske god selvtillit. Absolutt ikke fordi jeg synes jeg er dødspen, for det synes jeg ikke! Men jeg har lært å akseptere og like den jeg er, om dere skjønner. Viktig å like seg selv, man skal tross alt leve med seg selv resten av livet.

Synes du at du selv er pen?
Synes ikke at jeg selv er stygg, men heller ikke dødspen. Helt ok.

Hvordan ordner du håret ditt? Hvordan får du så mye volum?
Jeg ordner nesten aldri håret, ser stort sett helt jævlig ut på håret.  

Stilikon?
Jeg må være den eneste som ikke har noe stilikon, eller er jeg? Ingen spesielle jeg er helt obsessed av stilmessig, men blir inspirert av alt rundt meg. 

Ser du på deg selv som en toppblogger?
Vel, jeg er jo det, så ja. Men det er ikke noe jeg går og tenker over, så på en måte nei.

Hvor mange snusbokser snuser du i uka?
2-3. Skal prøve å slutte nå (igjen). 

Har du noen gang vært i Nordkjosbotn/Vollan?
Ja, mange ganger.

Har du noe husdyr?
Bortsett fra lillebroren min, nei.

Favorittmat?
Elsker mat, det er så mye god mat å velge i! Har faktisk ikke noe favorittmat, for det kommer helt ann på hva jeg har lyst på der og da.

Yndlingsfarge?
Har ingen yndlingsfarge. Kan bruke alle slags farger når det kommer til klær så lenge det passer til anledningen.

Hvor mange har du vært sammen med?
Om vi skal regne med “seriøse” forhold – ingen. Tullekjærester gidder jeg ikke telle.

Hva tenkte du når du kom på topplisten?
Ble veldig glad, men synes samtidig det var veldig rart.

Tre kjekkeste mannlige kjendiser?

Likte du Justin Bieber før du så filmen, eller ble du “forelsket” i han etter at du så filmen?
Jeg har alltid likt Justin Bieber, men nå elsker jeg han. Jeg har alltid synes han er supersøt, kjekk, talentfull, sjarmerende og alt det der, og irritert meg over alle som slenger dritt mot han. Jeg husker godt da jeg så han for første gang på youtube da han sang “with you” – før han ble kjent. Allerede da ble jeg – som mange andre – helt betatt av gutten. Føles helt spesielt ♥

Synes du at du fortjener å være på topplisten?
Både ja og nei. Men vet at det er mange som fortjener det mer enn meg!

Favorittbutikker?
Bik Bok. I Tromsø er det ikke så mye å velge i, så da må det bli Bik Bok. Eneste som slår Bik Bok her i Tromsø må være alle matbutikkene.

Hvor ofte trener du?
Ca. 4 ganger i uken. 

Når begynte du å drikke alkohol?
Begynte å utforske “partylivet” sommeren til 9. klasse.

Kan du legge ut spillelista di på spotify?
Er så mye random og dårlig musikk der, så nei. Har alt samlet i en mappe, skjønner dere. Bortsett fra JB-lista mi da.

Går du på skole?
Ja, 1. året på service og samferdsel.

Hvor mange kalorier får du i deg på en vanlig dag?
Sikkert litt for mange, but who cares?

Har du piercing, i så fall hvor?

Hehe, ser at et hår fra hodet har klart og lagt seg på magen.

Ville du vært på 1. plass på blogg.no?
Har vel sine fordeler og ulemper å være der, så jeg vet ikke. Men tror for så vidt jeg hadde taklet ulempene veldig bra, så kanskje. Men man føler sikkert et stort press på å blogge brae innlegg hele tiden når man er på 1. plass, så sånn sett må jeg si nei. 

Hvor mye har du på sparekonto?
Hvem tror jeg at jeg vil svare på det? Hvor mye har DU på sparekonto?

Blir du ofte gjenkjent i Tromsø? Byen, gata, skolen osv?
Nja, av og til. Er ikke ofte noen kommer bort, men opplever ofte at noen stirrer. Velger å tro at det er lesere.  

Del 2 kommer ganske snart. Må forresten informere dere om at jeg har veldig liten blogglyst for tiden.. 🙁 

82 kommentarer

Siste innlegg