Hei bloggen

Bloggen ja.. Hei på dere! Får helt skrivesperre når jeg skal blogge igjen etter et fravær. Where to start? Har jobbet hele helgen, skjønner dere. Kommet hjem sent og stått opp sent, så da har jeg ikke hatt tid eller lyst til å skrive hei, nå drar jeg på jobb, snakkes. Men kunne selfølgelig ha sagt ifra, shame on me. 

Skal forresten slutte å være fjortis her på bloggen å snakke så mye om hvor mye jeg elsker Justin Bieber osv – i hvert fall for en stund. Nå er det nok, det fucker virkelig med hodet mitt. Skulle ALDRI sett den filmen! For det om skal jeg se den hvert fall to ganger til på kino før den slutter å gå, og skal selvfølgelig kjøpe DVD’en, dra på JB-konsert til neste år, fortsette å stalke han på Twitter og tatovere samme tatovering som han når jeg blir 18 år – om jeg fremdeles er like betatt da (not). Men ja, NOK OM DET!


Sorry for ikke-ferske bilder av meg, haha. Og speilbilder. Fotografen min har sagt opp jobben (lillebroren min). 

Nå skal jeg til byen for å spise lunsj og være litt sosial med Mariell før jeg skal på jobb igjen. Kommentarene som har kommet inn de siste dagene tørr jeg ikke se på, de er sikkert alt for slemme 🙁 Neida, men har ikke tid til å godkjenne nå! Snakkes ikke før i morgen, working girl!

67 kommentarer

Siste innlegg