Desember 2009

Tenkte å mimre litt her på bloggen. Vi kan jo kalle det et lite prosjekt, som vil gå ut på at jeg skal gå tilbake i arkivet – noe jeg aldri pleier å gjøre, så det kan bli meget spennende for oss alle – og “gjenfortelle” bloggen måned etter måned fra starten og til nå. Har allerede gått gjennom den første blogg-måneden min som da var desember 2009, og jeg kan med èn gang fortelle at dette kommer til å bli en smule pinlig for meg selv. Håper jeg klarer å fullføre dette prosjektet, da! Lets go back in time.

Desember 2009:

♥ Opprettet bloggen 28. november 2009, uten noen målsettninger eller forventninger. Begynte igrunn å blogge kun fordi alle mine nærmeste venner gjorde det, så måtte jo prøve det ut jeg og. Så ikke på meg selv som noe blogge-jente, noe jeg definitivt IKKE var den gang heller! Jeg syntes faktisk på den tiden at blogging var dritflaut. Jeg var overbevisst om at jeg garantert var lei bloggingen etter kun noen uker – om jeg i det hele tatt holdt ut så lenge.

♥ Ikke sjokkerende, men gjennom hele desember hadde jeg sikkert rundt ti lesere daglig, og i hvert fall tre av de var mine venner. Resten var sikkert bare randoms som kom innom av ren tilfeldighet.

♥ Om jeg var heldig fikk jeg ÈN kommentar på hvert innlegg, om jeg var griseheldig fikk jeg to. Jeg ble dødsglad for hver eneste kommentar!

♥ Jeg hadde et elendig kamera på den tiden, dermed hadde jeg bare dårlige bilder på bloggen. En haug med google-bilder var også å finne. 

Disse to var de eneste bildene jeg la ut av meg selv på bloggen i desember 2009. To bilder av meg selv på en hel måned. Det sier seg selv at ingen gadd å lese bloggen når man verken fant godt lesestoff eller “pene” bilder av bloggeren selv. Samtidig ser og husker jeg nå at jeg var veldig glad i selvbruning på den tiden (skille på armen på bilde til høyre). 

♥ Jeg ble lei ganske fort siden kameraet mitt ble ødelagt, så blogget ganske lite i desember.. Så er egentlig ikke så mye å fortelle fra desember 2009. Vil tro at innlegget om januar 2010 vil bli litt mer innholdsrikt.


Et av de tre(!) personlige bildene jeg la ut, meg og Therese. Tror bilde er tatt høsten 2009.

♥ Det mest interessante innlegget jeg hadde i desember 2009 må være det jeg skrev om Angelina Jolie som 16-åring, og det sier jo sitt om hvor spennende bloggen min var. But still, sjekk hvor pen Angelina var som 16-åring da:

♥ Også visste jeg dere noen av julegavene jeg fikk:

Mobilen er forsåvidt også dritdårlig. Byttet den inn med en iPhone. 

♥ Konklusjon: bloggen var rett og slett drittdårlig! Fengende og interessante innlegg var ikke å finne på bloggen min i desember 2009, så at jeg ikke hadde noen lesere forstår jeg veldig godt. Forståelig nok ble jeg fort lei, og det dårlige kameraet mitt gikk også til helvete. Derfor hadde jeg en “bloggpause” allerede da, derfor ikke så mye å fortelle fra da. Jeg blir flau over å se hvor elendig jeg faktisk var å blogge på den tiden! Mange 12-åringer blogger bedre liksom..

Fortsettelse følger.. Om dere vil da? Gidder ikke bruke masse tid på dette om dere ikke synes det er interessant.

112 kommentarer

Siste innlegg