Vanskelig valg

God morgen! Var så trøtt etter jobb i går at jeg sovnet med PC-en på fanget og sminken påklistrert, som resulterte i at jeg våknet med sammenklistret øyne av mascara, digg. Men ingenting å klage over, for jeg våknet også opp til tidenes gladmelding: 4. plass på topplisten ♥ (eller på en måte 3. plass). Er overlykkelig over at så mange er glad for at jeg er tilbake, og håper alle sammen vil fortsette å følge meg. 

Har ikke jobb før klokken 19 i kveld, så nå skal jeg på en liten bytur med storesøsteren min, Karen. Dere spurte om jeg har stripet håret mitt – nei, det har jeg ikke. Har bare ikke tatt etterveksten på veldig mange måneder + at solen har satt sitt preg. Men tenkte faktisk på å kjøpe stripefarge nå i byen, hvis jeg tørr!

For øyeblikket synes jeg at jeg ser litt ut som en grå mus, så enten blir jeg å stripe det lysere eller farge det mørkere. HVA SYNES DERE?

171 kommentarer

Siste innlegg