Shoeorgasm – overlykkelig!!

Sorry babes, for at jeg ikke har fått blogget i dag, men det har gått i ett siden jeg stod opp i 15-tiden. Da var det bare å hive på seg trynet, finne noen brukbare klær, sjekke bussen, for så springe som en idiot for å rekke den. Idet jeg løp kom jeg selvfølgelig på at det er sommerruter, og ikke minst søndag. Hadde knapt med tid fra før av, så jeg var ikke særlig overlykkelig over at jeg måtte vente 20 minutter ekstra på bussen. Helevetes Cominor!!! Jaja, bussjåførene må vel kanskje ha litt sommerferie de og.. Siden jeg uansett hadde tid til overs, satte jeg meg inne i bussskuret for å fikse opp i den halvferdige sminken. Blablabla… Så kom bussen til slutt da osv, men så klikka det helt i hodet mitt da bussen faen meg kjørte RUNDT hele Tromsø, FØR den kom til byen. Går jo faktisk ikke ann å ta buss om sommeren!

Da jeg endelig var kommet meg til byen, møtte jeg som planlagt Elenababy ♥ Godt å se pia mi igjen! Så dro vi som planlagt på besøk til Shortyyy. Han skal flytte til Oslo snart, og han har/hadde et veldig stort luksusproblem: too many shoes! Heldige meg (og Elena) bruker samme str. i sko, sååå han inviterte oss på besøk for å rydde i skoene. Jeg lover dere, aldri sett så mye fete sko før! Vi kunne nesten velge og vrake. Ble helt satt ut!

Jeg bare: “E du gaaaal?!! Du kan ikke gi bort alle di her skoan?!”
Shorty: “Joo, jeg er så lei dem!” 
Jeg: “WTF!”


Skoene jeg fikk: Converse, Vans og en caps. Overlykkelig! 


Verdens snilleste, eller HVA!!!!?


Shoeorgasm!!


WIIII!!


Skoene Elena fikk.


Elena ble også veldig fornøyd!

Etter besøket dro jeg rett på jobb. Folk er gale etter burgere ass, forferdelig stress på jobb i dag. Ganske så sliten nå, så skal sooove. Snakkes i morgen, whoop!

Heldig???? 

83 kommentarer

Siste innlegg