Rise and shine

Heihå! Blogg.no hadde visst prolemer med å laste opp bilder i går, så fikk ikke postet det innlegget jeg brukte over èn halv time på (!!!). Mistet altså hele teksten da jeg skulle laste opp bildene… Det handlet forresten om navlepiercingen min. Såå i stedet for at jeg skriver hele greia på nytt, så kan heller dere stille spørsmål om det er noe spesielt dere lurer på, så svarer jeg så fort jeg kan.


<3

Akkurat nå er jeg hos søsteren min, Marlene. Chiller as always! Eneste jeg gjør for tiden, men det er jo ferie da!


Fin hånd! Og fint hår, ikke minst.

Og akkurat NÅ misliker jeg Therese litt. Hun er vel sånn ca akkurat landet i Bulgaria. Og jeg sitter her, mutters alene i dritværet og ingen å være sammen med, buhu! Vel, rise and shine. For real, nå skal ta på meg noen litt fine klær, for så se om jeg har noen venner som vil være med på litt shopping. Trenger litt oppmuntring.

80 kommentarer

Siste innlegg