Dagens antrekk

Tok meg som sagt en snartur til byen i dag, måtte shoppe litt for å oppmuntre meg selv. Og det funket også, vet dere! Glad som solen, det er meg. Neida, men var trivelig med en bytur med Cecilia. Hun er en søt venninne av meg som skriver en fashionblogg, om det interesserer deg burde du ta en titt! Møtte også på Katrine i byen, så tok hun like godt med meg hjem. Planene for kvelden er å ha en liten photoshoot, så da blir det muligens en ny header i nærmeste framtid. Så blir dere pirkete lesere fornøyde, heheee :):)

Glemte ofc minnebrikken hjemme, så da ble det ingen kule bilder i dag heller… Men tok nettopp noen outfitbilder, litt flink? Takk takk!


Elsker at det er så fint vær, mye morsommere å kle seg fint da 😀 Alt er selvfølgelig fra Bik Bok. Skoene er fra Din Sko. Viser dere innkjøpene senere i kveld.


Om ikke dere besøker bloggen til Katrine kommer jeg til å slette bloggen min. Ja, det er en trussel!! (neida, joda). <3

44 kommentarer

Siste innlegg