Noen av bildene fra “shooten”

Hei! Bad news people; jeg reiser på hytta i dag.. Det er ikke akkurat drømmesituasjonen for en 17-åring å sitte på hytta i ferien, så håper av hele mitt hjerte at det ikke blir mange dagene. Men gleder meg til å dra på IKEA, da. Blir sikkert ganske kjedelig blogging de nærmeste dagene, men skal prøve så godt jeg kan. Er ikke så motiverende å blogge når man faktisk ikke gjør noe som helst, og ikke ser fresh og fin ut. 

Må egentlig hive meg rundt å pakke nå. Her er noen av bildene som ble tatt her om dagen:




Om noen har lyst til å lage meg en header av disse, hadde jeg blitt veldig glad ♥ Men kanskje dere burde vente til resten av bildene er ferdig redigerte og lagt ut? Nei, kjør på: [email protected].

Hvilket bilde likte dere best? Snakkes i ødemarka!

215 kommentarer

Siste innlegg