Idiot

Blir litt nattblogging når døgnrytmen er på helt ville veier. Sovnet i 21-tiden i kveld, og våknet av meg selv i 24-tiden – helt uthvilt, fornøyd, og trudde det var morgen. Ble tidenes emo når jeg så hva klokken var! Ellers ligger jeg her svett og jævlig – INNE. Og fortsatt på hytta! Nå gjelder det bare å overleve morgendagen før vi skal på IKEA på mandag, etter planen i allefall (vet jo aldri hva foreldrene mine plutselig finner på). Er lei av å føle meg ustelt og stygg, vil hjem nå. Burde egentlig ha tatt meg en avkjølende dusj, men gidder liksom ikke. Kroppen min får bare lukte det samme som humøret mitt – dritt. FOR en optimist jeg er!

Nei ærlig talt, blir i grunn litt kvalm av meg selv. Ligger og synes synd på meg selv fordi vi mest sannsynelig ikke skal reise til syden/noen plass i det hele tatt i år. Fysj, så bortskjemt. Må gå meg en tur, kanskje ta noen bilder av vakre naturen vi har her i Norge som jeg kan legge inn i dette innlegget, sånn for å minne oss alle på hvor fint det er. Sette litt pris på livet liksom.

123 kommentarer

Siste innlegg