Accessories fra Gina Tricot

Nå har dere sikkert sett fram til at neste innlegg ville være en sightseeing-tur gjennom rommet mitt, men må nok skuffe dere. Rommet er langt i fra rydding og pent. Rydding tar tid, i allefall om du heter Tuva Willassen. Jeg skal absolutt gå gjennom alt, prøve alt, rydde gjennom skuffer og skap, se på bilder osv. Så nå ser det egentlig verre ut enn det gjorde ved startstreken. Men når jeg er ferdig vil i allefall alt være ryddig og sortert. Er en liten perfeksjonist når jeg vil. 

Siden jeg søkke sliten og latskapen selv, gidder jeg ikke ta bilder av alle innkjøpene mine for dere nå. Dere får heller se øredobbene/ringen jeg kjøpte, siden jeg ikke trenger ofre noen kalorier for å ta bilder av de. 


Hvis man har håret til siden, eventuelt i en flette, synes jeg det er så pent å ha en slik stor drømmefanger i ene øret. Den andre har jeg kanskje tenkt til å lage et smykke av.


Alt sammen er fra Gina Tricot. Har sagt det før, men sier det igjen; Gina Tricot har tapt seg veldig i mine øyne de siste par årene, men mye fint accessories, det har de! Angrer på at jeg ikke kjøpte mer..

57 kommentarer

Siste innlegg