Kjære lesere

Jada, her kommer nok en unnskyldning. Dere aner ikke hvor det gneger på samvittigheten, vil jo ikke skuffe dere – men denne gangen er det faktisk ikke min feil. Prøvde meg på mobilblogging i går, og hadde egentlig skrevet noen ord også, men det kom tydeligvis ikke med. Skjønner meg ikke helt på den nye blogg.no-appen. 

Men ja, de siste dagene har jeg vært på Nøss, barndomshjemmet til bestemor, hvor jeg har vært med hele familien (besteforeldre, tanter, onkler, søskenebarn osv). Der har jeg fått smake på hva “gokk” virkelig er, så heretter skal jeg aldri klage over hytta. Der var det null internett og så vidt mobildekning, så da kunne jeg heller ikke bruke iPhone-nettet. Når jeg skulle sende melding måtte jeg springe rundt både høyt og lavt å leke katt og mus for å finne dekning til å sende meldinger. Ganske håplaust, med andre ord. Om jeg skulle få ordentlig dekning måtte jeg ha gått opp på høyeste fjelltopp, og det var uaktuelt. 

Følte meg egentlig ganske lurt.. Foreldrene mine løy faktisk til meg at det var nett der. Those bitches! Nå er jeg forresten på hytta med heeele familien samlet fra alle kanter i landet, veldig koselig! Men skal bli godt å komme hjem igjen på fredag til Therese, vennene mine og koseklumpen min. Da blir det normal blogging igjen, gleder meg helt sinnsykt. Og forresten, humøret er betraktelig bedre etter at jeg fikk tidenes beste nyhet; det blir sydentur på meg ogsååå!! 😀 Forteller mer om det senere. Livet er bra, i hvert fall i dag. Syke for noen humørsvingninger jeg har for tiden, kan gå fra å være superhappyyy til å gråte og syntes synd på meg selv.Hormoner.


Ser ut som et rasshåll nå, så da blir det et tilbeldig bildet av meg og snuppa mi. 

Nå skal jeg skrive ferdig piercing-innlegget, så poster jeg det med en gang jeg står opp i morgen. Sov godt ♥

38 kommentarer

Siste innlegg