Flaut å betale for dritt

God dag! Skjer svært lite her på hytta, ligger for det meste bare her på PC-en og trykker oppdater på Facebook og leser utallige blogger. Kunne selvsagt ha tatt på meg fjellskoene og gått meg en fjelltur, eller dratt fram sjarken for litt fisking, men været tillater ikke det. Can you feel the irony? Ikke noe ekte nordmann jeg, altså. 

Når jeg ikke sitter på PC-en, leser jeg sladderblader av alle ting. Får faktisk litt vondt i meg av at jeg betaler for å lese om oppdiktede historier om stakkars kjendiser. Også så mye uinteressant det står; Wooow, Victoria Beckham spiser is, liksom.. OMG, Halle Berry har appelsinhud på rumpa :OOO Verdensnyheter! Helt absurd at vi betaler for at paparazziene skal fotfølge kjendisene for å tjene penger på at tapere som oss skal få en dose kjendissladder.

Disse to bladene under må uten tvil være Norges største drittblader:


Men disse hjerteskjærende bildene var hovedsaklig grunnen til at jeg måtte kjøpe bladene. Like hjerteskjærende hver gang.. Justiiiin, that should be me 🙁

Selv om jeg er head over heels forelsket i Justin, og ikke minst sjalu på Selena, så er faktisk sangen hennes som går på repeat dagen lang for tiden:  Faktisk utrolig fengende! Bare synd hun egentlig SUGER, hun kan virkelig ikke synge live!


Suss!

47 kommentarer

Siste innlegg