Justin Bieber

- Alle vet vel at jeg er huuuge Justin Bieber-fan? 

– Visste dere Justin Bieber follower meg på twitter? Wiiiii, bildebevis:

Ikke spør hvordan jeg “fikk det til”, jeg var vel bare en av mange heldige. Twitret til han sykt mange ganger for dagen, så plutselig en dag followet han meg. Lykkedag!

– Jeg skal på Justin Bieber-konsert til neste år – uansett hvilket land! Satser mest på å dra til Afrika, for da legger han kanskje merke til meg (siden det for det meste bare er mørkhudede mennesker der), hehehe. Følte meg ganske smart da jeg kom på den planen.

– Før var jeg litt betatt av en fyr og tenkte ganske mye på han, men da jeg så Justin Bieber-filmen “glemte” jeg han fyren helt ubevisst. Tenkte bare på Justin Bieber da! Sånn etter en uke oppdaget jeg at jeg faktisk ikke hadde tenkt noe på personen, haha sykt!

– Kjøpte meg nettopp en JB-plakat. Den skal jeg henge opp sånn at jeg ser den hver kveld før jeg legger meg, haha ♥

Justin Bieber forever, right?

311 kommentarer

Siste innlegg