Innkjøp fra Sverige

Nå som jeg endelig er hjemme, kan jeg endelig vise dere innkjøpene fra Sverigeturen. Føler meg nesten respektlaus som blogger om slike overfladiske ting når hele landet er i sorg, men hverdagen går videre, og det samme må bloggen. Jeg er i allefall utrolig glad for at det ikke er innført dødsstraff her i Norge, for den jævelen av et menneske fortjener ikke en så lett straff. Håper han får noen jævlige 21+ i fengsel, og når han kommer ut igjen.. For å si det slik, tror han får det bedre i fengsel enn det han vil få i ettertid. Ingen vil glemme det han har gjort, ingen vil gi han jobb, ingen vil gi han plass å bo, ingen vil bry seg om han, ingen vil ha noe som helst med han å gjøre. Vil tro det ender opp med at han får smake sin egen medisin – om han ikke tar sitt eget liv. Og i fengselet – selv de kriminelle vil hate han. Uff, blir bare så sint! 

Men samtidig, siterer igjen fra noe jeg leste på Facebook:

Morderen fra Utøya har uttalt i sitt “manifest” at han heller vil hates enn glemmes. Ja, da glemmer vi han, dere. Vi avtaler med hverandre at vi ikke skal si navnet hans, ikke skrive det, ikke google det. Kommer vi over navnet hans på trykk, så hopper vi over det. Så husker vi heller dem som fortjener å bli husket. 

Innkjøpene:

H&M – Egentlig ikke helt meg, men tenkte jeg måtte ha en slik..


Gina Tricot


Skjørt – Gina Tricot


Gina Tricot


Gina Tricot


H&M


Også den nyyydelige kjolen, den er fra H&M, faktisk!! Kostet 39 eller 49 euro, billiig!

93 kommentarer

Siste innlegg