Workworkwork

God morgen superstaaars ♥ Har forsovet meg litt i dag. Skulle egentlig til byen for å kjøpe nytt busskort og fikse nytt bankkort, siden noen horeunger stjal det i helgen (eventuelt jeg mistet det). Suger virkelig å betale voksen på bussen, det er jo ran! 

Wohooo, har så mye blogglyst for tiden! Nedturen er den at jeg har utrolig mye jobb i uka framover. 2,3,5,6,7 og 8 august har jeg jobb fra halv 4 til halv 12. Må bli sånn siden jeg reiser til Tyrkia 10. august.. Men skal prøve å tilfredsstille dere så godt som mulig for det om. Har forhåndsskrevet et innlegg til dere i dag, får se om jeg rekker å skrive et til. 

Av alle ting og for første gang skal dere få et mattips av meg:

Litt fucka pannekake da, men..


Pannekake, bacon og sukker – nam! Spise det for første gang her om dagen, tenkte bare “WTF!?” da Marte lagde det, men det var sykt godt. Dere burde prøve det!

61 kommentarer

Siste innlegg