Tyrkia day 1

Hei! Våknet kjempetidlig i dag, nærmere klokken 7 norsk tid – men det er fordi jeg la meg like ved midnatt i går, var helt utslitt etter den alt for lange reisen. Var så utrolig godt å være fremme i går! Så nå sitter jeg i baren og blogger, der hvor det er nett.


Fra flyplassen tok vi buss i rundt en time til hotellet. Har aldri vært i Tyrkia før, så ble helt sjokkert over bostanden til tyrkerne! Mange av husene langs veien så ut som rester etter 2. verdenskrig. Uff!

Hotellet virker og ser så langt veldig fint ut, gjenstår bare å se om de tyrkiske guttene som jobber i baren fortsetter å være en smule for påtrengende. Litt irriterende, men jobben deres er jo faktisk å flørte og servere flest mulig drinks. 


Hotellrommene er helt greie, men vi har aircondition, og det er det viktigste! Døøøødsvarmt her, går ikke ann å gå med sminke om kveldene, den bare svetter av!

Vi kom hit ganske seint i går, så eneste vi gjorde var å finne oss til rette på hotellet. Vi spiste middag her på resturanten på hotellet, før Silje, Majlinda, Lasse og Vegard kom til hotellet mitt for å hilse på. Silje og Majlinda er noen jenter fra Haugesund som jeg har snakket med i et par uker på Facebook, de hadde lest på bloggen min at jeg skulle til Side, så de tok kontakt ? og det er jeg veldig glad for, utrolig trivelige jenter! Også hadde de med seg to kompiser, Lasse og Vegard, så vi tok det bare helt chill i baren i går, sånn for å bli kjent. Har avtalt å møte de i dag også, blir sikkert veldig hyggelig J


Lasse.


Woooooop!

Møtte forresten verdens søsteste bloggleser igår! Hun var bare 11 år og kjempesjenert, men moren tok kontakt med meg fordi hun ikke turte, hehe naw ♥ Skal vise dere bildet senere, må først spørre henne om hva bloggen hennes er. Hun bor her på hotellet 🙂

64 kommentarer

Siste innlegg