Me, myself and I

Hei hei, alle der hjemme! Hvordan har dere det? Begynner vel å bli kaldt hjemme i Norge nå? Eller i allefall i Tromsø, hihiii. Det er så deilig å være her nede å nyte de siste ukene av ferien fullt ut før skolen begynner igjen. Jeg reiser hjem den 25. august, så jeg har enda mange solfylte, deilige dager igjen. 

Vi gjør stortsett det samme hver dag, så er egentlig ikke så mye spennende å fortelle. Dere vet jo hva sydenferier går til; bading, mat og shopping. Sistnevnte har jeg ikke gjort enda, bortsett de to bikiniene, venter med det til jeg har blitt litt lei av solingen. Vet i hvertfall at veldig mange piercinger, vesker og sko skal med meg hjem i kofferten ♥♥♥

Blir litt mange bikinibilder for tiden.. Men det er jo stortsett det jeg har på meg hele tiden. Og en del bilder av me, myself and I, men det er fordi de andre i familien ikke er så ivrige etter å være med på bloggen (bortsett fra onkel, haha).


Kameraet var innstilt på noe rart.. Skjønner ikke så mye av det!


Hahaha, dust! 


Prettyyy face!


Nei, jeg shaver ikke lårene mine! Elsker å kose med de før jeg legger meg <3<3

108 kommentarer

Siste innlegg