Hva ville du gjort hvis du fikk besøke Big Brother-huset i 24 timer?

Dette spørsmålet tar deg ikke lang tid å svare på, og du kan vinne profilering på forsiden av blogg.no i hele 24 timer. Konkurransen er arrangert av blogg.no, og du kan lese mer HER. Husk at du kan melde på deg selv og/eller en venn her og få muligheten til å vinne 24-timers passet til Big Brother-huset og TV2 Sumo abonnement (slik at du kan følge med på Big Brother og alle andre TV2s sendinger).

Hva ville jeg gjort hvis jeg fikk være 24 timer inne i Big Brother-huset?
– Nå må jeg være litt forsiktig med hva jeg skriver, siden hele familien leser bloggen (pynte litt på sannheten) hehee… Som Therese har skrevet, så ville jeg også prøvd og vært masse framfor kameraet, siden det er jo ikke hver dag man har muligheten til å være på TV, så da må man utnytte det fullt! Hadde også kanskje reklamert litt for bloggen min, hihi. Sørget for å gjøre noe dumt slik at ALLE gikk inn på bloggen min, slik at jeg kanskje også kom på forsiden av Se&Hør – dream come true! Ellers ville jeg hygget meg sammen med de andre deltakerne, blitt kjent med de og festet alle de 24 timene (hvis jeg var gammel nok ofc). 

Hva ville du gjort hvis du fikk muligheten til å besøke Big Brother-huset i 24 timer?

 

bigbrothervinn
25 kommentarer

Siste innlegg