Solen brenner opp hodet mitt

Hei hei! Har vært ganske sløv med bloggingen de siste dagene, men det er fordi formen har vært helt forferdelig. Har hatt vondt i hodet to dager i strekk nå, kvalm, svimmel og rett og slett veldig dårlig. Tror det er fordi jeg har drukket alt for lite vann, burde egentlig få i meg 4 liter per dag her nede! Men problemet er at vannet blir varmt før jeg rekker å drikke opp en flaske! Blir utrolig sliten i hodet av varmen, så rundt 19-tiden er jeg egentlig klar for sengen. Solen brenner opp hodet mitt, så skal faktisk legge meg rett etter jeg har postet dette innlegget.

Har veldig mange bilder og dele med dere, men det kommer litt etter litt. Må se gjennom og se hva som skal legges ut og ikke. Har gjort masse kult de siste dagene, så da er det bare å vente i spenning xDD

Svenskene ♥ De har dratt hjem nå, veldig trist og kjedelig!


Silje og Majlinda har også reist hjem nå.. Så er venneløs nå!!


Wæææ no makeup!!

Jeg fikk ikke ÈN, men TRE roser av en fyr, hihiiii.


Nattasuss, snakkes i morgen hvis jeg ikke har brent opp ♥

113 kommentarer

Siste innlegg